פינוי דירה ושירותים נלווים

פינוי תכולת דירה וחפצים

אז למה צריך בכלל שירותי פינוי דירה? מי צריך את זה והאם כדאי לעשות את זה לבד או באמצעות חברת פינוי? אילו שירותים נלווים מציעה חברה כזו והאם הם כדאיים?

לפני שנענה על כל אלו, נסביר באילו מצבים צריך בכלל פינוי של דירה. פינוי של דירה יכול להיות במצבים שונים. זו יכולה להיות דירה שסיימו לגור בה מכל סיבה שהיא וצריך לפנות את תכולתה, זו יכולה להיות דירה מעיזבון, זו יכולה להיות דירה שהושארה בירושה, יכולה להיות דירה של אגרן כפייתי או כל דירה אחרת שמצריכה פינוי. אפשר לבצע את הפינוי הזה לבד ואפשר להיעזר בחברה חיצונית.

פינוי תכולת דירה וחפצים
פינוי תכולת דירה וחפצים

פינוי לבד VS פינוי על ידי חברת פינוי

אז מה עדיף, פינוי תכולת דירה לבד או באמצעות חברה שמומחית בכך כשמפנים דירה לבד צריך לקחת בחשבון כמה דברים. ראשית, שיש דברים שיהיה קשה לעשות נפשית, אם יש איזה שהוא קשר לדירה. בנוסף, פינוי של דירה יכולה להיות מאוד קשה פיזית, בעיקר אם התנאים בדירה כזו הם מורכבים. פינוי של דירה גם יכול להיות מאוד לא נעים אם זו דירה שהוזנחה ויכול להיות שיש עוד דברים שצריך לעשות חוץ מהפינוי. חברת פינוי היא עם כוח האדם והציוד שצריך בשביל לפנות, והיא יודעת להתמודד עם כל מצב שהוא. חברה כזו תציע גם שירותים נוספים והנה חלק מהם:

שירותים נוספים

פינוי דירה דורשת לפעמים גם שירותים נוספים על מנת שניתן יהיה להחזיר את הדירה למצב בו ניתן יהיה לגור בה.

  • ניקיון דירה שמפנים אותה יכולה להיות מטונפת. בעיקר אם זו דירה של אגרנים כפייתיים, יכול להיות שהצטבר בה לא מעט זבל. לפעמים זה עד כדי כך בלתי נסבל עד שצריך להיכנס לדירה עם מסיכת פנים. במקרים רבים האדם הסביר לא יוכל לעשות את העבודה לבדו והוא יצטרך סיוע של חברה מקצועית.
  • חיטוי יש דירות שיש בהן כבר ריקבון מרוב שיש בהן ציוד שלא פונה זמן רב. עם הזמן מגיעים מקקים, יתושים, עכברים ועוד כל מיני מזיקים, וגם אחרי שמפנים את הדירה לגמרי מתכולתה צריך לחטא אותה. יש חברות פינוי של דירה שגם מחטאות בתים כאלו, יש להן את כל מה שצריך בשביל לעשות את העבודה כמו שצריך וברמה גבוהה.
  • צביעה, תיקונים ושיפוצים לפעמים אין ברירה ודירה כזו צריכה גם צביעה, תיקונים ושיפוצים שונים. גם את זה יש חברות שמציעות, ומה שהן נותנות לבעל הבית הוא דירה מוכנה למגורים.
  • שירותי הובלה – להעביר את התכולה מצד לצד לוקח המון זמן ,יש להעזר בחברים לפעמים אך כשאי אפשר יש לפנות לחברות הובלות אשר המומחיות שלהם היא רק הובלה.

בתשלום או בתמורה לחפצים?

יש חברות שמפנות בתים בתמורה לתשלום שמסוכם מראש ויש חברות שהתשלום שהן לוקחות הוא הציוד שיש בדירה או חלקו. מי שבוחר באופציה הזו יחסוך לא מעט כסף, אך חשוב לוודא קודם כל שאין משהו בעל ערך סנטימנטלי שהחברה עלולה לקחת.

המאמר בשיתוף:

צ'לו פינויים

הצהרת נגישות