חידוש הבית עם אבן לריצוף

ריצוף ישןבואו נדבר הפעם על אבן לריצוף. רובנו מכירים את רצפת השיש הישנה עם הכתמים השוחרים בקוטר של 20 ס"מ בל מאז השתנו לא מעט דברים בעולם עיצוב הבית. היום יש לנו לא מעט אבנים לריצוף פנים הבית וכמובן גם אבן לריצוף חיצוני . בנוסף יש גם סוגי אבנים שונות כגון אבן קיסר, אבן טבעית, אבן חלילה ועוד סוגים רבים באמצעותם תוכלו לשפר ולשדרג את הבית שלכם.

גם בנוסף אפשר לראות כי במשרד החינוך חשבו על עיצוב והכינו מערך עיצוב חדש ומעניין. כבר מגיל צעיר שיעזור לילדים למצוא אולי כיוונים חדשים לעתיד שלהם. וכך גם נפתחו תארים בעיצוב במכללות רבות כמו גם המכון הטכנולוגי חולון – המסלול לעיצוב

סגנונות ישנים של אבן לריצוף הבית

בעבר היו סגנונות דיי מכוערים לעיצוב והנה כמה דוגמאות לכאלו:

שיש ישן לבית

כמו שאתם וודאי שמים לב הריצוף הישן דיי דומה עם רקע לבן וכתמים בצבעים משתנים לאורך כל הרצפה. להלן עוד דוגמא מובילה לריצוף ישן:

אבן לריצוף ישן לאמבטיה

כמו ששמים לב בתמונה השניה הריצוף הישן לחדר האמבטיה מסתכם בשיש יחסית בצבע אחיד אך לא מגוון ולא מעניין במיוחד.

בעזורים האחרונים הבינו מעצבי הפנים שבית הוא חלל עיצובי לכל דבר בדומה מאוד לגלריה רוזנפלד או לתערוכה לעיצוב ולפיסול ולכן שיטת העיצוב השתדרגה וחללי הבתים כיום  נראים מרהיבים ומהנים לעין הרבה יותר מבעבר.

עיצוב אבן לריצוף כיום

כיום יש לכם עיצובים הרבה יותר מרהיבים ומעניינים.

ריצוף אסימטרי

בתמונה ניתן לראות שיש מיוחד, רב גווני, מסודר על רצפת הבית או הכניסה בצורה אסימטרית במיוחד כדי להיות יותר מעניין לעין ופחות שבלוני וחוזר על עצמו.

011

עיצוב הסלון וחדר האמבטיה על ידי שיש חלילה המפורסם שגם אותו תוכלו למצוא במקומות רבים ובחדרים רבים גם בבתי מלון וגם בבפים פרטיים ששופצו בשנים האחרונות

להזמנת אבן שיש לריצוף מושלם לחצו כאן: 
http://astone.co.il/?page_id=1102

הצהרת נגישות