השכרת אוהלים לחינה

השכרת אוהלים לחינה

זוגות רבים בוחרים לשמר את המסורת עליהם גדלו ולקיים את טקס החינה המסורתי, טרם נישואיהם.
טקס החינה מלווה כמובן במסיבה אשר כוללת מוזיקה מסורתית, ריקודים ואוכל וכמובן, לבוש מתאים ואווירה.
מכיוון שרוב הזוגות נמצאים במצב בו התקציב שלהם למטרה הינו מוגבל, בכל זאת, ההוצאות הכספיות על ארגון והפקת החתונה הינן גבוהות ולא מותירות יותר מדי בשביל החגיגות הנלוות.

כך יוצא שאותם הזוגות ימצאו את עצמם בחיפוש אחר דרכים לחסוך ככל הניתן בארגון טקס החינה, מבלי שאותו ה"חיסכון" יפגע באווירה ובמידת ההנאה של האורחים מהטקס ומהמסיבה.

אחד המקומות הראשונים בהם הזוג יכול לחסוך ואף באופן משמעותי יהיה בנוגע לבחירת הלוקיישן לקיום חגיגת החינה.

במקום להשכיר אולם, קיימת אפשרות לקיים את החינה בחצר הבית שלהם, של הוריהם או של בני המשפחה ולהקים במקום אוהל מעוצב, איכותי ומרווח שהוא למעשה יהווה את המקום בו האירוע יתקיים.

החשיבות של תכנון נכון

מי שהחליט לחפש אחר שירות של השכרת אוהלים לחינה, חשוב שיתכנן בקפידה את פרטי האירוע והאירוח, כאשר השלב הראשון יהיה כמובן הכנת רשימת מוזמנים מסודרת, כאשר, בהתבסס על כמות המוזמנים תתקבל גם ההחלטה לגבי גודל האוהל.

רוב החברות המתמחות בנושא של הכרת אוהלים לאירועים, יציעו אוהלים בגדלים שונים, כאשר הגודל הקטן ביותר מיועד לבין 10 עד לכ-30 אנשים והאוהלים הגדולים יותר יכולים להתאים גם ל-100 אנשים ולעיתים גם יותר מכך.
השלב הבא, יהיה לתכנן סידורי הושבה, הקצאת שטח לקיום הטקס וכמובן, בחינת האפשרות לריקודים, לעיתים, ההחלטה הנכונה תהיה לקיים את הריקודים בשטח שמחוץ האוהל או לבחור שלאחר סיום הארוחה השולחנות והכיסאות יזוזו הצידה וכך יתפנה שטח לריקודים המסורתיים.
כמובן, שמי שמתקשה בהליך תכנון החינה, תמיד יוכל לפנות לאנשי מקצוע על מנת לקבל ייעוץ מקצועי בנושא או סיוע בתכנון והפקת האירוע.
חשוב לזכור שתכנון מקדים מקיף ומעמיק, הקפדה על הפרטים וחשיבה יצירתית מהווים כולם כאלמנטים אשר יסייעו בסופו של דבר לארגן טקס ומסיבת חינה מושקעת ומענה וזאת בתקציב הנחשב לנמוך באופן יחסי.

יצירת האווירה המתאימה

השכרת אוהלים לחינה

אוהל מהווה ללא כל ספק כלוקיישן אשר בכוחו ליצור את האווירה המתאימה של טקס החינה המסורתי (כנראה שלפני שנים רבות גם היה נהוג לקיים את הטקס באוהלים).

כמובן, שבכדי להקנות לאוהל את העיצוב הנכון, ניתן לבחור אוהל עם ופריטים נוספים עם אלמנטים שונים כמו מפות או שימוש בווילונות ובדים אשר יתרמו לאווירה ולתחושה של אירוע מסורתי.

אז אם גם אתם רוצים לקיים מסיבת חינה ומתלבטים בגלל שיקולים תקציביים כאלו ואחרים, זכרו שתמיד יש דרך להוזיל בצורה משמעותית את עלויות האירוע, כמו בחירה בשירות של השכרת אוהלים כולל הובלה והרכבה של האוהל לצורך המטרה וכאמור, עם קצת רצון, מקוריות וחשיבה מקיפה, מסיבת החינה תהיה לא פחות מוצלחת ומהנה ממסיבה שהתקציב שהושקע בה היה גבוה.

הצהרת נגישות