הקיץ והחורף הישראליים אוהבים להרוס מצברים לרכב. אל תתנו להם!

החלפת מצברים למכוניות בתל אביב

תארו לכם את התרחיש הבא: יום קיץ חם באמצע החופש הגדול, הילדים מטפסים על הקירות ואתם נצמדים למזגן, עד שלכולם נמאס ואתם מחליטים – הגיע הזמן להתאוורר ולכייף בפארק מים שווה במיוחד. אתם מזמינים כרטיסים, אורזים חצי בית, נכנסים לאוטו עם הילדים הנרגשים והופ – מגלים שהלך לכם המצבר. נשמע מדכדך, נכון? למרבה הצער המון ישראלים חווים את התופעה הזו, של מצברים שמגלים שנהרסו בדיוק ברגע הכי לא נכון. אז מה אפשר לעשות כדי להימנע מהתופעה? ומה לגבי בחירה של בעל מקצוע בנושא?

החלפת מצבר של חברת שנפ
החלפת מצבר של חברת שנפ – מאור מצברים

דבר ראשון, חשוב להבין מדוע מצברים נהרסים

יש כמה סיבות שבגללן מצברים נוטים להיהרס בקיץ, ואם תהיו קשובים אליהן יש יותר סיכוי שהמצבר אצלכם באוטו ישרוד את העונה הלוהטת.

  1. הטמפרטורות בקיץ הישראלי מצריכות מיזוג. נסיעה באוטו לא ממוזג יכולה להוביל לתחושות של תשישות, בלבול ועייפות – כל אלו מסוכנים מאוד בזמן הנהיגה ולכן, סעו עם מיזוג אוויר דולק, אך שימו לב: המזגן גורם למצבר להיגמר במהירות.
  2. אחרי שאתם מסיימים את הנסיעה, חפשו מקום חניה מוצל ככל הניתן. זהו אתגר לא פשוט בחודשי הקיץ אבל השמש הקופחת היא אחד מגורמי הבלאי הכי גדולים של המצבר.
  3. זכרו כי חוץ מכם גם עוד המוני אנשים נוטלים את המשפחה יוצאים לים, לבריכות, לפסטיבלים, מרכזי קניות ומקומות בילוי. הנהירה הזו גורמת גם ללא מעט פקקי תנועה ולכן, אם מצאתם את עצמכם עומדים בפקק תנועה, עשו טובה למצבר שלכם – כבו את המנוע עד שתהיה תזוזה. עמידה במקום שוחקת מצברים מאוד.
  4. יחד עם זאת, מצברים גם נהרסים כשהאוטו עומד זמן רב במקום, מה שגם עלול להתרחש בקיץ, במיוחד כשיוצאים לחופשה ארוכה הרחק מהבית. לכן אם אתם יודעים שלא תזיזו את האוטו זמן רב, השאירו את המפתחות אצל מישהו שאתם סומכים עליו ובקשו ממנו להניע אותו מדי פעם.

** אם תקנו מצברים איכותיים של חברות מובילות בשוק הישראלי כמו שנפ או מצבר ורטה למשל כך תבטיחו תקינות מצבר לזמן רב יותר

כך תימנעו משחיקה של מצברים

כבר קיבלתם כמה טיפים להארכת חיי מצברים באוטו אבל יש עוד עצה קטנה שיכולה להיות שווה הרבה – פשוט אל תמתינו עד שיש בעיה, ובדקו את המצבר מדי פעם כדי לבדוק שלא חסרים בו מים ושהכול בו תקין. מצברים בדרך כלל בודקים אצל איש מקצוע המתמחה בתחום, כמו מכונאי רכב מוסמך. בדיקה מוקדמת יכולה לחסוך לכם המון עוגמת נפש בהמשך ולכן שווה את ההשקעה בה.

ומה עושים כשהמצבר נהרס?

החלפת מצברים למכוניות בתל אביבאם הגעתם למצב שבו אין מנוס מלהחליף מצבר, עומדות בפניכן שתי אפשרויות: האחת, היא לרכוש מצב חדש מבעל מקצוע אמין שיודע מה הוא עושה בדיוק או מחנות המתמחה בתחום של מצברים ותוכל להתאים את הסוג המדויק לרכב שלכם. אפשרות שניה היא לרכוש מצבר יד 2.
תקועים בשעה 6 בבוקר בלי מצבר? זה ההזמן לחשוב ליצור קשר עם חנות מצברים שמסקרת שירות עד הבית האמנם זה יעלה תוספת משלוח 50 שקלים שירות עד הבית אך זה שווה בהחלט את התמורה, מצברים משומשים יכולים להיות חסכון כספי לא קטן, אולם חשוב לשים לב כי הם תקינים וראויים לרכישה.
עדיף לא לחסוך כמה שקלים ולקנות מצבר חדש עם אחריות.

מה לגבי קניית מצבר ותקופה הקורונה?

רב העסקים כיום לא עובדים בדיוק כך גם חנויות מצברים רבות , נגיף הקורונה החדש פגע קשות בכלכלת ישראל וגם בענף הרכבים ובתחום המצברים, לא תוכלו כרגע להגיע לחניות לקנות מצבר לרכב אך מכיון שליסוע ברכב זהו דבר חיוני תוכלו להעזר בישרות מצברים עד הבית וכך להיחשף פחות לאנשים ולשמור על עצמכם וקרובכם גם בתקופת הקורונה.

בהצלחה ורק בריאות!

הצהרת נגישות